4 Haziran 2013 Salı

SEFER



Sanırsın ki, bazen ipin ucunu bıraktım. Her şeyi elimin tersiyle ittim ve unuttum. Nedense ben de böyle düşünmene izin veririm. 
Bir seferi bitirmeden bir başka sefere daha çıkarım. Merak, heyecan ve yeni bir şeyler görmek alışkanlığımdır. 
Bu arada gözünün üstümde olduğunu bilirim çünkü benim de gözüm hala senin üstündedir. 
Sen ipin ucunu bıraktığımı düşünmeye devam ederken, seferden öyle bir keskin dönüş yaparım ki senin şaşkın bakışların arasına yepyeni güzellikler katarım.
Ve bir an gelir tekrar başka bir sefere giderim. Bu geliş gidişlerim arayışımın alışkanlığıdır. Aradığım nedir bilinmez belki bir muhabbettir.
Ama bu sefer anladım ki bulunacak bir şey de kalmamış. Muhabbet ise içime yaptığım yolculuktaymış.
Eh artık alışkanlığım içliğime yöneliş olsun 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder