5 Mart 2013 Salı

Çocuk Sorar


Çocuk Sorar


Çocuk annesine sordu’’Anne Allah nerde?’’
-Cennetten bizi seyrediyor.
Çocuk,’’cennet nerde?’’
-Yukarda çooook uzaklarda
Bu sefer babasına sormuş,’’Baba Allah nerde?’’
-Heryerde,o her yerden bizi izliyor,duyuyor.
‘’hımm anladım baba’’ demiş ama anlamamış, üstelememişte.Sonuçta büyükler bir şey söylüyorsa doğrudur J
Birgün dedesine sormuş,dedesi de şöyle cevap vermiş.
-Allah ayetinde ‘’ben kuluma şah damarından daha yakınım’’diyor,demiş.
Çocuk yine anlayamamış.

Büyümüş hayatın her türlü oyununa maruz kalmış.Sıkılmış,bunalmış.Ellerini gökyüzüne kaldırır oradaki Allah’a hep yakarırmış.Birgün bu da yetmemiş.Her yerdemi,gökyüzündemi yoksa şahdamarından daha mı yakın iyi ama nasıııııııl?Nereye dönüp dua edeceğini bilememiş.Yönünü şaşırmış.Ve hayatının geri kalanını küçükken duyduğu Allah’a inanarak yaşamış...
Evet,bir karar verin kardeşim Allah nerde?
Uzaklara bakarak yaşamaya alıştırıldık.Buna öyle alıştık ki burnumuzun ucunu göremez olduk,köreldik sonra da adımıza kör cahil denildi ..Öyle bir körlük ki bu, kendimiz dışında herkesin her yaptığını görür olduk.En kolay yolumuz başkalarını suçlamak ve Allah’a havale etmek oldu.Öfkeyle,isyanla içimizi doldurduk.Bazende olup bitenlere tahammül gösterdik.Tuttuk,sakladık,biriktikçe birikti.Örttükçe örttük sevginin üstünü.Ellerimizi açtık havaya,gizli gizli hesap sorduk‘’Allah’ım neden ben,neden bana bunu yaşatıyorsun?’’
Uzaklara baktıkça,kendimizden öyle uzaklaştık ki;Şah damarımızdan daha yakın olan ÖZ’ümüzün varlığından habersiz yaşamlar sürdük.
Soruyorum şimdi ‘’eeee Allah nerde?’’
_Öz'e Doğru_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder