5 Mart 2013 Salı

Yağmurda Yürümek



Yağmur demedim,çamur demedim.
Dün akşam otobüsü beklemek zor geldi sabırsızlık yaptım.1,5 saatlik yolu yürüdüm.Herşey gözüme ışıl ışıl göründü,yağmur,rüzgar yüzüme değdikçe tutturdum kendimce bir şarkı''ah be dünya yalanda olsan,oyunlarla doluda olsan bu can seni seviyor.Ama bu sefer bir başka seviyor.Özgürüm beaa'' :D Çok heycan vericiydi,taaaki karşıma bir yokuş çıkana kadar :) ))) 
O AN ANladım,zihnim o yokuşu oluşturdu,birde etiket yapıştırdı,etiketin üzerine de YOKUŞ ÇIKMAK ZORDUR yazdı..
Yürü be kızım,şu yokuşun sağında ne var,solunda ne var iyice bir bak.Düz yolda gördüğün ışıltıyı yine göreceksin.Orda da hayat var arada durup deriiin nefes çekeceksin :)
Biliyorum bunu da zihnim şekillendirdi ama olsun eğlenerek evime gidebildim.
Bugün nasılmıyım?Eh biraz bedenim yorgun ama içim dinamik :D
_Öz'e Doğru_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder